Uiteindelijke bedrag - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Marloes Boekee - WaarBenJij.nu Uiteindelijke bedrag - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Marloes Boekee - WaarBenJij.nu

Uiteindelijke bedrag

Blijf op de hoogte en volg Marloes

06 April 2014 | Nederland, Nagele

Wauw jongens, dit had ik niet gedacht!! Even een heel kort berichtje voor vertrek :)

Ik heb de afgelopen maanden ontzettend veel geld ontvangen, de meest verbazingwekkende bedragen! Super !!
De eindstand is.......(tromgeroffell)..........


875 euro!!

Helemaal geweldig, daar kan ik vast heel veel goed van doen!

Tot de volgende keer, in Tanzania !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

In april 2014 vertrek ik voor 3 maanden naar Tanzania! Hier ga in in Arusha stage lopen op 'The Special Needs Patandi'. Ik ga net als in Nederland werken met kinderen met een ontwikkelingsachterstand. Op deze blog houd ik jullie op de hoogte van alle avonturen die ik beleef!

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 6594

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 05 Juli 2014

Stage lopen in Tanzania

Landen bezocht: