Het is bijna zover, laatste kansen voor doneren!! - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Marloes Boekee - WaarBenJij.nu Het is bijna zover, laatste kansen voor doneren!! - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Marloes Boekee - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover, laatste kansen voor doneren!!

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

07 Maart 2014 | Nederland, Nagele

Nog ongeveer 5 weken en dan zit ik in het vliegtuig naar Tanzania. Dat betekent een heleboel voorbereidingen en afrondingswerk. Zo heb ik nog 3 weken stage in Nederland, bijna al mijn opdrachten af en een eindgesprek. Super spannend, maar ook wel even slikken. Ik heb daar zo'n leuke tijd gehad, zoveel geleerd en een band opgebouwd met het team en de kinderen. Maar goed, ik weet waar ik het voor doe.

Enn , er is een feestje gepland. Een week voor vertrek ga ik afscheid nemen van mijn liefste vrienden en familieleden. Op het kaartje had ik netjes de datum vermeld : 29 februari... Hilarisch vonden die 'liefste' vrienden en familieleden dat, zucht ja jongens IK WEET HET. Op het afscheidsfeestje kan ik alvast een beetje wennen, want we gaan Afrikaans eten! Ik ben benieuwd.

Onder tussen heb ik nog even strijd gevoerd met Projects Abroad, want !#*(&@*$ ik kreeg opeens te horen dat ik in een weeshuis moest werken. Dat was niet de afspraak, gelukkig is de Nederlandse organisatie voor me in de bres gesprongen en is het nu allemaal geregeld. Ik ga officieel stage lopen op de Patandi School. Ook weet ik nu waar ik ga wonen die drie maanden. Het gastgezin bestaat uit vader en moeder, 4 kinderen van 14, 13 en 2 jaar. Ik deel mijn eigen woonVERDIEPING!! samen met , waarschijnlijk, een andere vrijwilliger. Leuk en spannend om zo meer te weten te komen. Ik kan nu écht bijna niet meer wachten :):)

Het geld inzamelen gaat goed, ik verwacht rond de 400/450 euro uit te komen! Maar als jullie daar een nog hoger bedrag van willen maken, geeeeeen probleem. Dus.. wil je toch nog wat bijdragen aan mijn avontuur, en de Patandi Special Needs School nieuw materiaal en leuke activiteiten te bezorgen ?! Dan is een donatie meer dan welkom. IBAN nummer is : NL19 RABO 0312079753

Tot snel, tot in Tanzania :):):)

Marloes

In april 2014 vertrek ik voor 3 maanden naar Tanzania! Hier ga in in Arusha stage lopen op 'The Special Needs Patandi'. Ik ga net als in Nederland werken met kinderen met een ontwikkelingsachterstand. Op deze blog houd ik jullie op de hoogte van alle avonturen die ik beleef!

Actief sinds 17 Jan. 2014