Geld inzamelen maarrr - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Marloes Boekee - WaarBenJij.nu Geld inzamelen maarrr - Reisverslag uit Nagele, Nederland van Marloes Boekee - WaarBenJij.nu

Geld inzamelen maarrr

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Marloes

24 Januari 2014 | Nederland, Nagele

En dan komt het opeens heel dicht bij. Nog twee en een halve maand en ik zit in het vliegtuig richting Kilimanjaro Airport. Jeetje wat is dat spannend. En dan begint de verzamelingsdrift, zoveel mogelijk voorbereiden om te zorgen dat mijn tijd daar geweldig wordt. Best bijzonder, want hoe moet je dat aanpakken als je ook nog 4 dagen in de week stage loopt en deze ook goed wilt afronden. Dat betekent creatief zijn.

Op mijn stageplek staat vanaf volgende week dan ook een spaarpot, waar collega's een donatie in kunnen doen. Ook in de volgende Nagelezen komt als het goed is de advertentie te staan. Ook familie en vrienden komen langzaam aan met leuek donaties, heeeeeul lief !!! Leuk, spannend en niet voor niets.

Wat ik graag wil, is leuke dingen kunnen ondernemen met en voor de kinderen. En daar is geld voor nodig. Een dagje dierentuin, een dagje varen, of gewoon simpel speelgoed kopen. Zoveel mogelijk geld uitgeven in Tanzania, zodat ik kan kijken wat er ECHT nodig is. Honderd knuffelberen of stoepkrijtjes meenemen, dat is nou niet echt de bedoeling.

Als tegenprestatie krijgen alle donateurs elke keer een mail op het moment dat ik iets onderneem met het donatie geld. Met foto's en ervaringen. De moeite waard dus !

Dus mocht je nou denken ( ik maak hier dus ook even ordinair reclame) GOH dat wil ik ook wel !??!
NOU DAT KAN !!

Door geld te doneren op het bankrekeningnummer : 3120.79.753 , en dan vervolgens in de beschrijving je email adres te vermelden. Dan komt het allemaal goed!
Persoonlijk mag natuuuuuurlijk ook! (Wees je dan wel bewust van het risico wat je loopt, vanwege mijn bambi ogen die vragen om meer geld )

Alvast bedankt vrienden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marloes

In april 2014 vertrek ik voor 3 maanden naar Tanzania! Hier ga in in Arusha stage lopen op 'The Special Needs Patandi'. Ik ga net als in Nederland werken met kinderen met een ontwikkelingsachterstand. Op deze blog houd ik jullie op de hoogte van alle avonturen die ik beleef!

Actief sinds 17 Jan. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 6596

Voorgaande reizen:

07 April 2014 - 05 Juli 2014

Stage lopen in Tanzania

Landen bezocht: